Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1654 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1654
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1654
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1654
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1654
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1654
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1654
92,46 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 14 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1654
EAN:
3322937465736
Długość [mm]
123
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
17.8
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
1
Długość złącza ostrzegawczego [mm]
215
Oznaczenie kontrolne
E9-90R-01107/461
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
53.3
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
BOSCH
kierunkowa
1
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
ALFA ROMEO
CHRYSLER
FIAT
LANCIA
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
ALFA, FIAT (71770098) ALFA, FIAT (71770104) ALFA, FIAT, LANCIA (77364158) ALFA, FIAT (77364393) ALFA, FIAT (77366135) APEC (PAD1549) ATE (13046038262) ATE (13046038632) ATE (13047038262) BENDIX (573164B) BLUEPRINT (ADL144201) BORG BECK (BBP1716) BOSCH (0 986 424 597) BOSCH (0 986 494 070) BOSCH (0 986 494 113) BOSCH (0 986 495 097) BOSCH (0 986 TB2 836) BRAKE ENG (PA1861) BREMBO (P23108) BREMBO (P23140) DELPHI (LP1722) DITAS (DFB2654) E.T.F. (120942) E.T.F. (121040) FEBI (16555) FEBI (16876) FERODO (FDB1946) FERODO (FSL1946) FIAT (0000071765641) FIAT, LANCIA (0000077362548) FIAT, LANCIA (0000077363035) FIAT (77363942) FIAT (77363974) FIAT (77364394) FIAT (77364798) FIAT (77364832) FIRST LINE (FBP3345) FRITECH, TRUSTING (3300) GIRLING (6116544) HELLA (8DB 355 012-841) HELLA (8DB 355 015-491) HELLA (8DB 355 018-821) ICER (181444) ICER (181444701) JURID (573074D) JURID (573074J) JURID (573074JC) JURID (573164J) JURID (573172J) LPR (05P1225) LPR (05P763) MAG (363702161160) MAG (363702161407) METELLI (2203210) METZGER, REMSA (085811) MEYLE (025 237 0517/PD) MEYLE (025 237 0517/W) MIN (MDB2239) NK, SBS (222380) PAGID (T1648) PAGID (T2003) QH BENELUX (7741) REMSA (858.42) REMSA (85811) REMSA (85821) REMSA (85832) REMSA (085832) REMSA (110011) RUV (D00013470) SPIDAN (32837) SWAG (70916555) TEXTAR (2370502) TEXTAR (2370581) TEXTAR (2397901) TRISCAN (811015037) TRISCAN (811015052) VALEO (301426) VALEO (301913) VALEO (598426) VALEO (598670) VALEO (598913) VALEO (601099) WAGNER (WBP23705A) WAGNER (WBP23705C) ZIMMERMANN (237051801) ZIMMERMANN (237051802) ZIMMERMANN (237061802) ZIMMERMANN (237061803)
Zobacz wszystkie (88)

TRW GDB1654 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na tarczę hamulcową po obu jej stronach. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie samochód wytrąca prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 17.8 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.