Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1775DTE Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1775DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1775DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1775DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1775DTE
225,70 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 27 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1775DTE
EAN:
3322938227043
Przestrzegaj danych technicznych
1
Długość [mm]
132
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
16.2
Oznaczenie kontrolne
E9-90R-02A1148/2662
System hamulcowy
  • nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych,
  • tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi,
  • Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu,
  • również dla nawiercanych tarcz hamulcowych
Wysokość [mm]
77
Ograniczenia producenta
BREMBO

TRW GDB1775DTE Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego samochód obniża prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 16.2 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt współpracuje z systemem hamulcowym opracowanym przez firmę nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.