Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1867 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1867
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1867
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1867
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1867
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1867
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1867
175,88 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 25 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1867
EAN:
3322938024116
Przestrzegaj danych technicznych
1
Długość [mm]
116.4
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
17.3
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
2
Długość złącza ostrzegawczego [mm]
296
Wysokość 1 [mm]
58.8
Wysokość 2 [mm]
60
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01120/2358
System hamulcowy
  • nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych,
  • tylko w połączeniu ze stalowymi tarczami hamulcowymi
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Ograniczenia producenta
TRW

TRW GDB1867 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego samochód obniża prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej nowego elementu wynosi 17.3 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt jest kompatybilny z systemem hamulcowym zaprojektowanym przez firmę nie dla tarcz hamulcowych węglowo-ceramicznych.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.