Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB1900 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB1900
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1900
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1900
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1900
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1900
  • Klocki hamulcowe TRW GDB1900
106,16 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 8 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1900
EAN:
3322938085636
Długość [mm]
149.5
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
17.8
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
2
Długość złącza ostrzegawczego [mm]
215
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01107/466
Wysokość [mm]
52.5
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
FIAT

TRW GDB1900 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w którego efekcie pojazd traci prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 17.8 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.