🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB2051DTE Klocki hamulcowe

Indeks: GDB2051DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB2051DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB2051DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB2051DTE
  • Klocki hamulcowe TRW GDB2051DTE
128,54 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 19 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRWGDB2051DTE
EAN:
3322938422059
Długość [mm]
122.5
Styk ostrzegawczy o zużyciu
przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
17.6
Wysokość 1 [mm]
52.4
Wysokość 2 [mm]
52.6
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01708/029
System hamulcowy
  • Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu,
  • również dla nawiercanych tarcz hamulcowych
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
MERCEDES-BENZ
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (37585) ABE (C2M031ABE) ACDELCO (AC848981D) APEC (PAD1619) ASHUKI (136238A) ATE (13046072442) BENDIX (573248B) BORG BECK (BBP2062) BORG BECK (BBP2418) BOSCH (0 986 494 162) BREMBO (P50068) CIFAM (8226660) DELPHI (LP2029) DENCKERMAN (B110953) DURON (DBP221980) E.T.F. (121328) FEBI (16736) FERODO (FDB1980) FREMAX (FBP1572) FRITECH, TRUSTING (6820) FTE (BL2031A2) GALFER (B1G10209632) GIRLING (6120512) HELLA (8DB 355 012-741) HELLAPAGID (8DB355012741) ICER (181863) JPG (1363602819) JURID (573248J) JURID (573248JAS) JURID (573248JC) KAGER (351096) KAMOKA (JQ101117) KAWE, METZGER, REMSA (130500) KRAFT AUTO (6011016) LPR (05P1274) MAG (363700201637) MAPCO (6864) MERCE (005 420 07 20) MERCE (005 420 43 20) MERCE (005 420 49 20) MERCE (005 420 51 20) MERCE (005 420 81 20) MERCE (005420432041) MERCE (006 420 13 20) MERCE (006 420 61 20) MERCE (007 420 61 20) MERCE (007 420 85 20) MERCE (A 005 420 07 20) MERCE (A 005 420 43 20) MERCE (A 005 420 49 20) MERCE (A 005 420 51 20) MERCE (A 005 420 81 20) MERCE (A 006 420 13 20) MERCE (A 006 420 61 20) MERCE (A 007 420 61 20) MERCE (A 007 420 85 20) MERCE (A005420432041) METELLI (2206660) MEYLE (025 242 5317) MEYLE (025 242 5317/PD) MEYLE (025 242 5418) MEYLE (025 242 5418/PD) MIN (MDB2845) NK (223368) OPENPARTS (BPA130500) OPTIMAL (12448) PEX (7961S) PROTECHNIC (PRP1162) QUINTON HA (BP1582) RAICAM (8800) REMSA (130520) ROADHOUS (2130500) SBS (1501223368) SWAG (10916736) TEXTAR (2425301) TEXTAR (2425381) TEXTAR (2425401) TEXTAR (2425404) TEXTAR (2425481) TOPRAN (401667) TRISCAN (811023061) TRUCKTECHN, TTC (0235234) TRUSTING (6822) VAICO (V308205) VALEO (601051) VEMA (838800) WAGNER (WBP24253A) WOKING (P1205300) ZIMMERMANN (242531751)
Zobacz wszystkie (89)

TRW GDB2051DTE Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie samochód traci prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 17.6 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm.  Produkt współpracuje z systemem hamulcowym opracowanym przez firmę Okładziny hamulcowe o zredukowanym pyleniu.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.