Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB3103 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB3103
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3103
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3103
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3103
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3103
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3103
144,88 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 7 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB3103
EAN:
3322937137442
Długość [mm]
110.2
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
13.8
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01107/202
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami
Wysokość [mm]
57.2
Ograniczenia producenta
SUMITOMO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36889) ACDELCO (AC451981D) ACDELCO (AC638981D) APEC (PAD900) ASHIKA (5003317) ASHIKA (5003383) ATE (13046058342) ATE (13046058672) BENDIX (572385B) BLUEPRINT (ADM54232AF) BLUEPRINT (ADM54252) BORG BECK (BBP1583) BORG BECK (BBP1817) BOSCH (0 986 424 294) BOSCH (0 986 494 080) BOSCH (0 986 494 225) BOSCH (0 986 494 655) BOSCH (0 986 AB1 140) BOSCH (0 986 AB2 184) BOSCH (0 986 AB2 454) BOSCH (0 986 TB2 258) BRAKE ENG (PA1327) BREMBO (P49020) DELPHI (LP1074) E.T.F. (120760) FEBI (16497) FERODO (FDB1011) FERODO (FDS1011) FERODO (FSL1011) FERODO (TAR1011) FIRST LINE (FBP3449) FRITECH, TRUSTING (4880) FTE (BL1344A1) FTE (BL1628A2) FTE (BL1848A2) GIRLING (6131039) HBJAKOPART, NIPPARTS (J3603044) HELLA (8DB 355 016-861) ICER (181186) ICER (181529) ICER (181818) JAPANPAR (PA317AF) JAPANPAR (PA383AF) JURID (572385J) KAWE (81078) KBP (BP4521) LEMFO (26438) LPR (05P1043) MAG (363702160757) MAG (363702160968) MAPCO (6588) MAZDA (1U163328Z) MAZDA (AY040MA014) MAZDA (N0Y33323Z) MAZDA (N0Y33328Z) MAZDA (NAY5-33-23Z) MAZDA (NAY5-33-23Z A) MAZDA (NAY5-33-23Z B) MAZDA (NAY53328Z) MAZDA (NAY53328ZA) MAZDA (NCY13323Z) MAZDA (NCY13323ZA9C) MAZDA (NCY33323Z) MAZDA (NCY33328Z) MAZDA (NCY53323Z) METELLI (2204720) METZGER, REMSA (047802) MEYLE (025 238 6316/W) MIN (MDB1414) MIN (MDB1686) MK K (D3093) NECTO (FD6925A) NK, SBS (223234) NK, SBS (229973) OPTIMAL (9658) OPTIMAL, REMSA (85002) PAGID (T3032) PAGID (T3073) PEX (7594) QH BENELUX (2709) QH BENELUX (2903) QUINTON HA (BLF906) QUINTON HA (BP1360) QUINTON HA (BP565) QUINTON HA (BP906) RAMEDER (T0610006) RAMEDER (T0610766) REMSA (47802) REMSA (085002) ROULUNDS (451981) ROULUNDS (638981) SPIDAN (31908) SPIDAN (32452) SWAG (83916497) TEXTAR (2155901) TEXTAR (2335404) TRISCAN (811050017) VALEO (598836) WAGNER (WBP23354A) WOKING (P578302) ZIMMERMANN (233541401)
Zobacz wszystkie (101)

TRW GDB3103 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w którego efekcie samochód wytrąca prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 13.8 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.