Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB3576 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB3576
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3576
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3576
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3576
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3576
  • Klocki hamulcowe TRW GDB3576
108,24 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 9 grudnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB3576
EAN:
3322938193164
Długość [mm]
108.8
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
16.5
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01120/2351
Wysokość [mm]
42.1
Ograniczenia producenta
BOSCH
Dane producenta
TRW
Rudolf-Diesel-Straße 7
56566 Neuwied DE

+49 2631 912-0

TRW GDB3576 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego pojazd obniża prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 16.5 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.