Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB729 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB729
  • Klocki hamulcowe TRW GDB729
  • Klocki hamulcowe TRW GDB729
  • Klocki hamulcowe TRW GDB729
  • Klocki hamulcowe TRW GDB729
  • Klocki hamulcowe TRW GDB729
91,74 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 29 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB729
EAN:
3322936407294
Długość [mm]
127.6
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
16.4
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01024/116
Wysokość [mm]
56.5
Ograniczenia producenta
SUMITOMO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
DONGNAN (SOUEAST)
MITSUBISHI
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36648) A.B.S. (36648OE) ACDELCO (AC479781D) APEC (PAD717) ASHIKA (5005527) ASHIKA (5005527P) ATE (13046059402) ATE (27046021092) BENDIX (572280B) BENDIX (572281B) BLUEPRINT (ADC44217AF) BORG BECK (BBP1511) BOSCH (0 986 460 978) BOSCH (0 986 505 360) BOSCH (0 986 AB2 013) BOSCH (0 986 AB2 306) BOSCH (0 986 TB2 154) BOSCH (986460978) BRAKE ENG (PA552) BREMBO (P54008) CHRYS, DODGE, MITSUBISHI (MB500812) DELPHI (LP633) DITAS (DFB1958) DODGE, MITSUBISHI (MB500813) DODGE, MITSUBISHI (MB500814) DODGE, MITSUBISHI (MB500815) DODGE, MITSUBISHI (MB500816) DODGE, MITSUBISHI (MB500819) DODGE, MITSUBISHI (MB699087) DODGE, MITSUBISHI (MB699088) DODGE, MITSUBISHI (MR128799) DODGE, MITSUBISHI (MR162523) DODGE, MITSUBISHI (MR162524) DODGE, MITSUBISHI (MR389523) DODGE, MITSUBISHI (MR389526) DODGE, MITSUBISHI (MZ690017) E.T.F. (120387) FEBI (16128) FERODO (FDB556) FERODO (FSL556) FERODO (TAR556) FIRST LINE (FBP3130) FRITECH, TRUSTING (1170) FTE (BL1307A2) GIRLING (6107299) HBJAKOPART, NIPPARTS (J3605027) HELLA (8DB 355 005-781) HERZOG GER (886753) ICER (140701) JAPANPAR (PA527AF) JAPANPAR (PA527P) JURID (572280J) JURID (572281J) KAWE (80824) KBP (BP5506) KBP (BP5507) LEMFO (26186) LPR (05P315) LPR (05P550) MAG (363702160884) METELLI (2201150) METZGER, REMSA (027502) MEYLE (025 213 7316/W) MGA (279) MIN (MDB1446) MIN (MDB1446HDX) MIN (MDB1447) MIN (MLB29) MITSUBISHI (MZ690002) MITSUBISHI (MZ690334) MK K (D 6018M) NECTO (FD6461A) NECTO (FD6461N) NISSA (AY040-MT005) NK, SBS (223006) OPTIMAL (9557) OPTIMAL (9581) PAGID (T0044) PEX (7220) QH BENELUX (2588) QH BENELUX (2620) QUINTON HA (BLF572) QUINTON HA (BP572) RAMEDER (T0610472) REMSA (27502) REMSA (027510) ROULUNDS (479781) SCT (SP222) SPIDAN (31299) SWAG (80916128) TEXTAR (2137301) TEXTAR (2137307) TEXTAR (2137316505) TRISCAN (811042915) VALEO (597066) VALEO (598597) VALEO (606423) WAGNER (WBP21373A) WOKING (P375302) ZIMMERMANN (213731701)
Zobacz wszystkie (100)

TRW GDB729 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego samochód traci prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 16.4 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.