Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB774 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB774
  • Klocki hamulcowe TRW GDB774
  • Klocki hamulcowe TRW GDB774
  • Klocki hamulcowe TRW GDB774
  • Klocki hamulcowe TRW GDB774
  • Klocki hamulcowe TRW GDB774
86,11 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 4 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB774
EAN:
3322936407744
Długość [mm]
88.9
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
14.6
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01025/080
Wysokość [mm]
47.5
Ograniczenia producenta
AKEBONO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36712) ACDELCO (AC475181D) ACURA, HONDA (43022-SG0-020) ACURA, HONDA (43022-SG0-G01) ACURA, HONDA (558008DJ01) APEC (PAD680) ASHIKA (5104405) ATE (13046059292) BENDIX (572138B) BLUEPRINT (ADH24224AF) BLUEPRINT (ADH24264) BORG BECK (BBP1535) BOSCH (0 986 424 771) BOSCH (0 986 461 006) BOSCH (0 986 AB2 675) BOSCH (0 986 TB2 179) BOSCH (0 986 TB2 181) BOSCH (986461006) BOSCH (F 026 000 114) BOSCH (F 03B 150 018) BRAKE ENG (PA738) BREMBO (P28022) DELPHI (LP948) DITAS (DFB5273) E.T.F. (120483) E.T.F. (120544) FERODO (FDB956) FRITECH, TRUSTING (1760) FTE (BL1380A2) GIRLING (6107749) GREAT WALL (3502310XKZ16A) GREAT WALL (3502315XKZ16A) HBJAKOPART (J3614005) HBJAKOPART (J3614008) HELLA (8DB 355 016-451) HERZOG GER (886757) HONDA (43022-SG0-000) HONDA (43022-SG0-G00) HONDA (43022-SL5-000) ICER (180798) JAPANPAR (PP405AF) JURID (572138J) KAWE (80849) KBP (BP2030) KBP (BP2043) LEMFO (26234) LPR (05P1014) LPR (05P508) MAG (363702160543) MAG (363702160912) MAG (363702161121) MAPCO (6529) METELLI (2201730) METZGER, REMSA (032502) MEYLE (025 217 1914/PD) MEYLE (025 217 1914/W) MGA (380) MIN (MDB1564) MIN (MDK0054) MK K (D 5046M) MK K (D5056M) NECTO (FD6625A) NECTO (FD6625N) NK, SBS (229980) OPTIMAL (9654) PAGID (T3017) PEX (7208) QH BENELUX (2710) QUINTON HA (BP704) RAMEDER (T0610676) REMSA (32502) REMSA (32532) REMSA (032532) ROULUNDS (475181) ROVER (43022SG0020) ROVER (GBP 90339 AF) ROVER (GBP90339) ROVER (SFP100220) ROVER (SFP100220EVA) SCT (SP168) SPIDAN (31744) TEXTAR (2171901) TEXTAR (2171904) TEXTAR (2171914605) TRISCAN (811010019) VALEO (301682) VALEO (598682) VALEO (598911) VALEO (601105) VALEO (604029) WAGNER (WBP21719A) WOKING (P225302) ZIMMERMANN (217191501)
Zobacz wszystkie (93)

TRW GDB774 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na tarczę hamulcową z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego pojazd obniża prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się w trakcie hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 14.6 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.