🔥 -5% na części układu zawieszenia! Kod: WAHACZE5

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB887 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB887
  • Klocki hamulcowe TRW GDB887
  • Klocki hamulcowe TRW GDB887
  • Klocki hamulcowe TRW GDB887
  • Klocki hamulcowe TRW GDB887

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Inne produkty OEM (zamienniki)
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB887
EAN:
3322936408871
Długość [mm]
102.1
Styk ostrzegawczy o zużyciu
nie przygotowany dla wskaznika zużycia
Grubość [mm]
13.5
Oznaczenie kontrolne
E9 90R - 01120/1218
Wysokość [mm]
39.2
Ograniczenia producenta
AKEBONO
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36723) ACDELCO (AC451981D) APEC (PAD683) ASHIKA (5003383) ASHIKA (5106601) ATE (13046059722) BENDIX (572162B) BENDIX (572163B) BLUEPRINT (ADM54269) BORG BECK (BBP1344) BORG BECK (BBP1828) BOSCH (0 986 461 146) BOSCH (0 986 TB2 183) BOSCH (986461146) BOSCH (986461147) BRAKE ENG (PA764) BREMBO (P49015) DAIHA (04492-87101) DAIHA (04492-87101-000) DAIHA (04492-87102) DAIHA (449287101) DAIHA (449287102) DELPHI (LP931) E.T.F. (120488) FERODO (FDB654) FERODO (FDS654) FERODO (FSL654) FERODO (TAR654) FIRST LINE (FBP1565) FORD USA (F1CZ2200A) FORD USA (F2CZ2200A) FORD USA, MERCURY (F3CZ2200B) FORD USA, MERCURY (F3CZ2200C) FORD USA, MERCURY (F4CZ2200A) FRITECH, TRUSTING (3990) FTE (BL1344A1) GIRLING (6108879) HBJAKOPART (J3616000) HBJAKOPART, NIPPARTS (J3616001) HELLA (8DB 355 016-601) ICER (181186) JAPANPAR (PA383AF) JAPANPAR (PP601AF) JURID (572162J) JURID (572163J) JURID (572226J) JURID (572399J) KAWE (80921) KBP (BP4521) KBP (BP4536) LEMFO (26444) LPR (05P513) MAG (363702160773) MAG (363702160968) MAZDA (BWYH-26-43Z) MAZDA (E0Y82643Z) MAZDA (E0Y82643ZA) MAZDA (E0Y82643ZB) MAZDA (NAY0-26-43Z) MAZDA (NAY0-26-43Z A) MAZDA (NAY12643Z) MAZDA (NAY12648Z) MAZDA (NAY92643ZA) MAZDA (NAZ02648Z) MAZDA (SAY02643Z) MAZDA (SAY02643ZA) METELLI (2203900) METZGER, REMSA (032900) MIN (MDB1414) MK K (D 0021) NECTO (FD6694A) NECTO (FD6694N) NIPPARTS (J3608016) NK, SBS (229973) OPTIMAL (9658) PAGID (T3032) PEX (7121) QH BENELUX (2709) QUINTON HA (BLF565) QUINTON HA (BP565) RAMEDER (T0610529) REMSA (32900) ROULUNDS (451981) SPIDAN (31908) SUZUK (55800-62G00) SUZUK (55800-62G00-000) SUZUK (55800-62G01) SUZUK (55800-62G01-000) SUZUK (55800-62G11-000) TEXTAR (2155901) TEXTAR (2155912504) TRISCAN (811050020) VALEO (301624) VALEO (597035) VALEO (598624) WAGNER (WBP21142A) WOKING (P229300) ZIMMERMANN (215591251)
Zobacz wszystkie (98)

TRW GDB887 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w którego efekcie samochód traci prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co w konsekwencji prowadzi do konieczności wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 13.5 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.