Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW GDB917 Klocki hamulcowe

Indeks: GDB917
  • Klocki hamulcowe TRW GDB917
  • Klocki hamulcowe TRW GDB917
  • Klocki hamulcowe TRW GDB917
  • Klocki hamulcowe TRW GDB917
  • Klocki hamulcowe TRW GDB917
83,12 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 10 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Inne produkty OEM (zamienniki)
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB917
EAN:
3322936409175
Długość [mm]
123.1
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
17
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01025/178
Wysokość [mm]
44.9
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
BMW
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
A.B.S. (36824) A.B.S. (36824OE) ACDELCO (AC476581D) APEC (PAD590) ATE (13046036052) ATE (13046038022) ATE (13046038032) ATE (13047036052) BENDIX (571387B) BENDIX (571387X) BENDIX (571527B) BENDIX (571545B) BENDIX (571546B) BENDIX (571834B) BENDIX (571918B) BMW (1 154 221) BMW (1 157 044) BMW (1 157 045) BMW (1 157 334) BMW (1 157 563) BMW (1 158 108) BMW (1 158 136) BMW (1 158 221) BMW (1 158 266) BMW (1 158 270) BMW (1 158 562) BMW (1 158 642) BMW (1 159 814) BMW (1 160 198) BMW (1 160 199) BMW (1 160 341) BMW (1 225 860) BMW (2 225 860) BMW (2 225 865) BMW (2 226 092) BMW (34 21 1 154 221) BMW (34 21 1 157 044) BMW (34 21 1 157 045) BMW (34 21 1 157 334) BMW (34 21 1 157 563) BMW (34 21 1 158 108) BMW (34 21 1 158 136) BMW (34 21 1 158 221) BMW (34 21 1 158 266) BMW (34 21 1 158 270) BMW (34 21 1 158 562) BMW (34 21 1 158 642) BMW (34 21 1 159 814) BMW (34 21 1 160 198) BMW (34 21 1 160 199) BMW (34 21 1 160 341) BMW (34 21 1 225 860) BMW (34 21 2 225 860) BMW (34 21 2 225 865) BMW (34 21 2 226 092) BMW (34 21 6 761 253) BMW (6 761 253) BORG BECK (BBP1266) BORG BECK (BBP1483) BORG BECK (BBP1493) BORG BECK (BBP1562) BORG BECK (BBP1677) BOSCH (0 986 460 964) BOSCH (0 986 466 751) BOSCH (0 986 469 960) BOSCH (0 986 560 964) BOSCH (0 986 569 960) BOSCH (0 986 AB4 430) BOSCH (0 986 AB4 620) BOSCH (0 986 AB4 726) BOSCH (0 986 TB2 082) BOSCH (0 986 TB2 143) BOSCH (0 986 TB2 146) BOSCH (0 986 TB2 665) BOSCH (986460964) BOSCH (986469960) BOSCH (F 03B 150 228) BOSCH (F 03B 150 266) BRAKE ENG (PA484) BREMBO (P06009) BREMBO (P06011) BREMBO (P06013) DELPHI (LP0555) DELPHI (LP1423) DELPHI (LP442) DELPHI (LP555) DELPHI (LP907) E.T.F. (120415) E.T.F. (120652) FEBI (16176) FEBI (16196) FERODO (FDB296) FERODO (FDB578) FERODO (FDS578) FERODO (FSL296) FERODO (FSL578) FERODO (TAR578) FIRST LINE (FBP3100) FIRST LINE (FBP3110) FIRST LINE (FBP3305) FRITECH, TRUSTING (1270) FTE (BL1204A2) FTE (BL1613A2) GALFER (B1G10203082) GIRLING (6109172) HELLA (8DB 355 007-421) HELLA (8DB 355 007-511) HERZOG GER (886824) ICER (181051) ICER (181548) JURID (571300J) JURID (571300JAS) JURID (571387D) JURID (571387J) JURID (571387JAS) JURID (571527J) JURID (571527JAS) JURID (571545JAS) JURID (571546J) JURID (571546JAS) JURID (571918J) JURID (571918JAS) KAWE (80813) LEMFO (20551 05) LEMFO (20646 04) LEMFO (25504 01) LEMFO (25504 02) LPR (05P238) LPR (05P297) LPR (05P463) LPR (05P463A) MAG (363702160200) MAG (363702160308) MAG (363702160316) MAPCO (6263) MAPCO (6395) MAPCO (6451) METELLI (2201250) METELLI (2201800) METZGER, REMSA (026500) METZGER, REMSA (026530) MEYLE (025 209 9517) MEYLE (025 216 0717) MGA (237) MIN (MDB1369) MIN (MDB1572) NECTO (FD6278A) NECTO (FD6278N) NK, SBS (221507) NK (221509) NK (221516) OPTIMAL (9544) PAGID (T0412ECO) PAGID (T1018) PAGID (T1027) PAGID (T1027ECO) PAGID (T1039) PEX (7212) PEX (7462) PEX (7462S) QH BENELUX (2617) QH BENELUX (2781) QUINTON HA (BLF1122) QUINTON HA (BLF532) QUINTON HA (BLF789) QUINTON HA (BP1009) QUINTON HA (BP244) QUINTON HA (BP532) QUINTON HA (BP620) RAMEDER (T0600019) RAMEDER (T0600073) RAMEDER (T0610480) RAMEDER (T0610719) REMSA (015500) REMSA (15500) REMSA (26500) REMSA (26530) REMSA (38100) REMSA (038100) ROULUNDS (476581) RUV (D39672860) SCT (SP170) SPIDAN (31343) SPIDAN (31825) SWAG (20916176) TEXTAR (2099501) TEXTAR (2160702) TEXTAR (2160781) TEXTAR (2018016805) TEXTAR (2099517305) TEXTAR (2160717305) TOPRAN (500380) TRISCAN (811011899) TTC (0834106) TTC (0835007) VAICO (V208105) VALEO (301103) VALEO (301259) VALEO (301386) VALEO (597171) VALEO (597207) VALEO (598103) VALEO (598259) VALEO (598386) WAGNER (WBP20180A) WAGNER (WBP20675A) WAGNER (WBP20995A) WOKING (P365300) ZIMMERMANN (201801701) ZIMMERMANN (201801702) ZIMMERMANN (209951701) ZIMMERMANN (209951702)
Zobacz wszystkie (212)

TRW GDB917 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego pojazd wytrąca prędkość i się zatrzymuje. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 17 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.