Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

ZIMMERMANN 23593.150.1 Klocki hamulcowe

Indeks: 23593.150.1
  • Klocki hamulcowe ZIMMERMANN 23593.150.1
  • Klocki hamulcowe ZIMMERMANN 23593.150.1
  • Klocki hamulcowe ZIMMERMANN 23593.150.1
109,06 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 2 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online
Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
ZIM235931501
EAN:
Styk ostrzegawczy o zużyciu
z akustycznym czujnikiem zużycia
Grubość [mm]
15
System hamulcowy
Sumitomo
Oznaczenie kontrolne
ECE R90 APPROVED
Wysokość [mm]
59
Szerokość [mm]
79
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

ZIMMERMANN 23593.150.1 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe to jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich celem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej po obu jej stronach. Wytwarza się wówczas tarcie, w wyniku którego samochód wytrąca prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się w trakcie hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Otto Zimmermann GmbH jest firmą z 60-letnim doświadczeniem w wytwarzaniu wysokiej jakości układów hamulcowych. Swoje produkty dostarcza zarówno bezpośrednio producentom na pierwszy montaż, jak i na rynek aftermarketowy. Tarcze hamulcowe oraz klocki Zimmermann są często wybierane do mocniejszych samochodów. Zdaniem miłośników motoryzacji są w stanie zapewnić maksymalną efektywność hamowania a tym samym najwyższy poziom bezpieczeństwa.