Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

ZIMMERMANN 24545.170.1 Klocki hamulcowe

Indeks: 24545.170.1
  • Klocki hamulcowe ZIMMERMANN 24545.170.1
  • Klocki hamulcowe ZIMMERMANN 24545.170.1
  • Klocki hamulcowe ZIMMERMANN 24545.170.1
154,34 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 7 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
ZIM245451701
EAN:
Grubość [mm]
17.3
System hamulcowy
Akebono
Oznaczenie kontrolne
ECE R90 APPROVED
Wysokość [mm]
46
Szerokość [mm]
110.7
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta

ZIMMERMANN 24545.170.1 Klocki hamulcowe - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych elementów układu hamulcowego. Ich funkcją jest nacisk na tarczę hamulcową po obu jej stronach. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w wyniku którego pojazd wytrąca prędkość i się zatrzymuje. Klocki hamulcowe to element eksploatacyjny – ich okładziny wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy grubość okładziny ciernej osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby przeprowadzać wymianę wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Otto Zimmermann GmbH jest firmą z 60-letnim doświadczeniem w produkcji wysokiej jakości układów hamulcowych. Swoje produkty kieruje zarówno bezpośrednio do producentów na pierwszy montaż, jak i na rynek aftermarketowy. Tarcze hamulcowe oraz klocki Zimmermann są często wybierane do mocniejszych samochodów. Zdaniem miłośników motoryzacji są w stanie zapewnić maksymalną efektywność hamowania a tym samym najwyższy poziom bezpieczeństwa.