Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Koło pasowe wału korbowego INA 544 0039 10

Indeks: 544 0039 10
  • Koło pasowe wału korbowego INA 544 0039 10
  • Koło pasowe wału korbowego INA 544 0039 10
196,03 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: piątek, 31 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0445544003910
EAN:
4005108485601
Ilość żeber
6
średnica [mm]
153
Szerokość [mm]
39
Drgania
z tłumikiem drgań skrętnych
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CITROEN
FIAT
LANCIA
PEUGEOT

Koło pasowe wału korbowego INA 544 0039 10 - opis produktu:

Koło pasowe pozwala przekazać napęd z wału korbowego na podzespoły samochodu jak np. alternator czy sprężarka klimatyzacji. Aby można było tego dokonać, koło pasowe wału korbowego musi być w stanie wytłumić drgania powstające w trakcie pracy wału korbowego. Z czasem element odpowiadający za tłumienie drgań może twardnieć i pękać, przez co nie będzie w stanie dalej spełniać swojej funkcji. Niewytłumione drgania przenoszą się poprzez pasek wielorowkowy na podzespoły osprzętu, przyspieszając ich zużycie. Pracy zużytego koła pasowego wału korbowego towarzyszy również nadmierny hałas. Ignorowanie objawów i jazda samochodem w takim stanie może wiązać się z całkowitym spadnięciem paska z koła pasowego i unieruchomienia samochodu.

Koło pasowe wału korbowego INA 544 0039 10 to artykuł z numerem 0445544003910. Do produktu przypisano kod EAN 4005108485601.

Opis producenta:
INA to niemiecki producent rozpoznawany zwłaszcza dzięki wysokiej jakości łożyskom wykorzystywanym w motoryzacji. Wchodzi w skład Schaeffler Grupe, właściciela marek FAG oraz LuK. INA jako firma pojawiła się na rynku w 1946 r., kiedy to Georg Schaeffler założył w Herzogenaurach niewielki warsztat wytwarzający części samochodowe. Łożyska INA były wykorzystywane m.in. w przełomowym na swoje czasy Volkswagenie Garbusie. W 1963 r. INA rozpoczęła sprzedaż części wyprodukowanych w pierwszej fabryce otwartej w USA. Poza łożyskami, w ofercie INA można znaleźć popychacze zaworów, napinacze paska klinowego oraz rolki napinacza.