Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Korektor siły hamowania TRW GPV1184

Indeks: GPV1184
  • Korektor siły hamowania TRW GPV1184
  • Korektor siły hamowania TRW GPV1184
  • Korektor siły hamowania TRW GPV1184
  • Korektor siły hamowania TRW GPV1184

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GPV1184
EAN:
3322937201099
Sekcja
częsć przednia
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
SEAT
VOLKSWAGEN

Korektor siły hamowania TRW GPV1184 - opis produktu:

Korektor siły hamowania odpowiada za zapewnienie odpowiedniej pracy hamulców na tylnej osi, w zależności od jej obciążenia. Dzięki jego działaniu siła hamowania nie jest rozdzielana po równo – jej większa część przypada na przednią, bardziej obciążoną oś. W przeciwnym razie koła tylnej osi, wykorzystujące taką samą siłę hamowania jak przednie, uległyby zablokowaniu. Korektor siły hamowania jest montowany w samochodach bez ABS oraz w niektórych pojazdach wykorzystujących pierwsze wersje tego systemu. Awaria korektora siły hamowania znacząco obniża efektywność hamulców na tylnej osi.

Korektor siły hamowania TRW GPV1184 jest artykułem oznaczonym numerem 0429GPV1184. Kod EAN przypisany do tego produktu to 3322937201099.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.