Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Łącznik stabilizatora TRW JTS577

Indeks: JTS577
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS577
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS577
64,26 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 25 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JTS577
EAN:
3322937924288
Długość [mm]
116
rura o śr. [mm]
10
Wymiar gwintu
M12x1.25
parzyste numery artykułów
JTS576
Pręt/rozpórka
Drążek skrętny łącznikowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami

Łącznik stabilizatora TRW JTS577 - opis produktu:

Łącznik stabilizatora jest elementem zawieszenia, który znajduje się pomiędzy wahaczem a stabilizatorem. Zastosowanie łącznika stabilizatora w zawieszeniu przekłada się na lepszy kontakt opon z podłożem w trakcie jazdy w zakrętach. Stabilizator łączy poprzez łączniki lewy i prawy wahacz, dzięki czemu siła odśrodkowa oddziałująca na samochód w zakrętach nie powoduje oderwania się kół od asfaltu. Łączniki stabilizatora ulegają zużyciu, przez co z czasem nie są w stanie pełnić swojej funkcji prawidłowo. Objawy zużycia łączników to utrata stabilności pojazdu zarówno w zakrętach, jak i na prostej drodze. Mocno zużyte łączniki stabilizatorów mogą generować stuki wydobywające się z nadkola. Użytkowanie samochodu z łącznikami stabilizatora kwalifikującymi się do wymiany może doprowadzić do szybkiego zużycia innych elementów układu zawieszenia.

Łącznik stabilizatora TRW JTS577 to artykuł z numerem 0429JTS577. Do produktu przypisano EAN 3322937924288. Długość elementu wynosi 116 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.