Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Łącznik stabilizatora TRW JTS7556

Indeks: JTS7556
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS7556
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS7556
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS7556
37,78 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 25 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JTS7556
EAN:
3322937577163
Długość [mm]
265
rura o śr. [mm]
9
Wymiar gwintu
M10x1,25
Pręt/rozpórka
Drążek skrętny łącznikowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami

Łącznik stabilizatora TRW JTS7556 - opis produktu:

Łącznik stabilizatora jest podzespołem zawieszenia, który łączy wahacz ze stabilizatorem. Zastosowanie łącznika stabilizatora w zawieszeniu przekłada się na lepszy kontakt opon z nawierzchnią podczas pokonywania zakrętów. Stabilizator łączy poprzez łączniki lewy i prawy wahacz, dzięki czemu siła odśrodkowa oddziałująca na samochód w zakrętach nie prowadzi do oderwania się kół od asfaltu. Łączniki stabilizatora ulegają zużyciu, przez co z czasem nie mogą pełnić swojego zadania prawidłowo. Objawy zużycia łączników to spadek stabilności jazdy zarówno w zakrętach, jak i na prostej drodze. Mocno zużyte łączniki stabilizatorów mogą być źródłem stuków wydobywających się z nadkola. Użytkowanie samochodu z łącznikami stabilizatora kwalifikującymi się do wymiany może doprowadzić do szybkiego zużycia innych podzespołów układu zawieszenia.

Łącznik stabilizatora TRW JTS7556 to artykuł z numerem 0429JTS7556. Do produktu przypisano EAN 3322937577163. Długość elementu wynosi 265 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.