Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Łącznik stabilizatora TRW JTS812

Indeks: JTS812
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS812
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS812
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS812
  • Łącznik stabilizatora TRW JTS812
58,86 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JTS812
EAN:
3322938121525
średnica 2 [mm]
35
Długość [mm]
240
rura o śr. [mm]
10
Rozmiar gwintu 1
M12x1,75
Pręt/rozpórka
Drążek skrętny łącznikowy
średnica 1 [mm]
30
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca
z dodatkami

Łącznik stabilizatora TRW JTS812 - opis produktu:

Łącznik stabilizatora jest elementem zawieszenia, który znajduje się pomiędzy wahaczem a stabilizatorem. Zastosowanie łącznika stabilizatora w zawieszeniu przekłada się na poprawę kontaktu opon z podłożem podczas pokonywania zakrętów. Stabilizator łączy za pomocą łączników lewy i prawy wahacz, dzięki czemu siła odśrodkowa działająca na samochód w zakrętach nie powoduje oderwania się kół od asfaltu. Łączniki stabilizatora zużywają się, przez co z czasem nie mogą pełnić swojego zadania prawidłowo. Objawy zużycia łączników to spadek stabilności jazdy zarówno w zakrętach, jak i na prostych odcinkach. Mocno zużyte łączniki stabilizatorów mogą generować stuki wydobywające się z nadkola. Użytkowanie samochodu z łącznikami stabilizatora kwalifikującymi się do wymiany może wiązać się z przyspieszonym zużyciem innych elementów układu zawieszenia.

Łącznik stabilizatora TRW JTS812 to artykuł z numerem 0429JTS812. Do produktu przypisano EAN 3322938121525. Długość elementu wynosi 240 mm.

Opis producenta:

Początki historii TRW sięgają początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company, produkującą początkowo śruby. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę, Thompson został później głównym managerem, a zakłady przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. połączyła się ona z Ramo-Wooldridge, tworząc TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją częściu układu hamulcowego tarczowego, bębnów hamulcowych i układów napędowych, układu kierowniczego i zawieszenia, a wszystkie jej produkty zaliczają się do klasy premium.