🔥 -5% na części układu zawieszenia! Kod: WAHACZE5

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Strzałka - wróć do poprzedniej strony Wstecz

Linka hamulca ręcznego TRISCAN 8140 161213

Indeks: 8140 161213
  • Linka hamulca ręcznego TRISCAN 8140 161213
  • Linka hamulca ręcznego TRISCAN 8140 161213

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Inne produkty OEM (zamienniki)
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRI8140161213
EAN:
5710476354372
Długość 1/Długość 2 [mm]
 1925/1805 , 2020/1900
Typ układu hamulcowego
Hamulce tarczowe

Linka hamulca ręcznego TRISCAN 8140 161213 - opis produktu:

Linka hamulca ręcznego umożliwia wygodne aktywowanie i zwalnianie hamulca postojowego. Linka przenosi w trakcie pracy znaczne obciążenia, musi mierzyć się również z niekorzystnymi czynnikami takimi jak wilgoć, zanieczyszczenia i wahania temperatury. W efekcie linka hamulca ręcznego może z czasem rozciągnąć się lub nawet zerwać, przez co nie będzie mogła spełniać właściwie swojej funkcji. Zużyta linka nie pozwala na pewne utrzymanie samochodu podczas postoju, stwarzając ryzyko stoczenia pojazdu ze wzniesienia. Zauważając spadek skuteczności hamulca ręcznego, warto jak najszybciej przyjrzeć się lince i w razie potrzeby wymienić ją na nową. W pełni działający hamulec ręczny może uratować kierowcę w awaryjnej sytuacji na drodze.

Linka hamulca ręcznego TRISCAN 8140 161213 to produkt z numerem TRI8140161213. Do artykułu przypisany został kod EAN 5710476354372.

Opis producenta:

TRISCAN to duńska firma o ugruntowanej pozycji na rynkach skandynawskich, która znacznie zwiększa swoją sprzedaż w całej Europie. Rozwija ona produkcję, koncepcje, marketing oraz dystrybucję dla warsztatów samochodowych. Wizja firmy opiera się na aktywnej współpracy i zrozumieniu potrzeb klientów. Stale dopasowuje usługi i produkty do aktualnych wymogów i oczekiwań rynków. Eksportuje do 35 krajów europejskich, wysyłając towary z trzech głównych centrów dystrybucyjnych.