Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek klinowy wielorowkowy jest elementem przekazującym napęd z koła pasowego wału korbowego na podzespoły takie jak alternator, czy pompy m.in. od klimatyzacji, czy wspomagania kierownicy. W odróżnieniu od standardowych pasków klinowych, z klinami ustawionymi poprzecznie, pasek wielorowkowy wykorzystuje nacięcia wzdłużne. Taka konstrukcja przekłada się na stabilniejsze osadzenie na kołach pasowych, większą elastyczność, a także możliwość przekazywania napędu zarówno ponacinaną, jak i płaską powierzchnią. Nieustanna praca paska, służąca napędowi wielu podzespołów, przekłada się na jego zużycie. Nieprecyzyjnie osadzone lub zniszczone koła pasowe wpływają na krótszy okres eksploatacji paska. Również czynniki takie jak zanieczyszczenia, wilgoć, oraz zabrudzenie smarem czy olejem silnikowym zwiększają zużycie paska. O konieczności jego wymiany mogą świadczyć metaliczne szumy, narastające wraz z prędkością obrotową silnika. Słyszalne mogą być także piski. Stan paska można zweryfikować wizualnie. Jeżeli jego powierzchnia jest widocznie zniszczona, warto niezwłocznie przeprowadzić wymianę. Zerwany pasek odcina napęd wielu kluczowych podzespołów samochodu, bez których dalsza jazda może być niemożliwa.
Pasek klinowy wielorowkowy DAYCO 4PK715 to artykuł z numerem 03654PK715. Do produktu przypisano kod EAN 8021787504873. Na wewnętrznej stronie paska znajduje się 4 żeber. Długość paska wynosi 715 mm.