Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek klinowy wielorowkowy jest elementem przenoszącym napęd pomiędzy kołem pasowym wału korbowego a podzespołami takimi jak alternator, czy pompy m.in. od klimatyzacji, czy wspomagania kierownicy. W przeciwieństwie do tradycyjnych pasków klinowych, z klinami rozmieszczonymi poprzecznie, pasek wielorowkowy wykorzystuje nacięcia wzdłużne. Taka budowa przekłada się na lepsze osadzenie na kołach pasowych, większą elastyczność, a także możliwość przekazywania napędu zarówno ponacinaną, jak i płaską stroną. Nieustanna praca paska, służąca napędowi wielu podzespołów, przekłada się na jego zużycie. Nieprecyzyjnie osadzone lub zniszczone koła pasowe skracają okres eksploatacji paska. Również czynniki takie jak zanieczyszczenia, wilgoć, oraz zabrudzenie smarem czy olejem silnikowym przyspieszają zużycie paska. O konieczności jego wymiany mogą sygnalizować metaliczne szumy, narastające wraz z obciążeniem silnika. Słyszalne mogą być również piski. Stan paska można ocenić wizualnie. Jeżeli jego powierzchnia jest widocznie zniszczona, warto niezwłocznie przeprowadzić wymianę. Zerwany pasek odcina napęd wielu istotnych podzespołów pojazdu, bez których dalsza jazda może być niemożliwa.
Pasek klinowy wielorowkowy SNR CA6PK1683 to artykuł z numerem SNRCA6PK1683. Do produktu przypisano kod EAN 3413521204586.
SNR posiada ponad 100 lat doświadczenia w branży motoryzacyjnej, a oprócz tego jest obecna w branży lotniczej i przemyśle. Firma rozpoznawana jest zwłaszcza ze względu na swoje łożyska, które reprezentują jeden z najwyższych poziomów jakości na świecie. Zawdzięczają to licznym testom oraz szeregowi norm, które muszą spełnić. Części SNR są dostępne w aż 120 krajach świata, co świadczy o zaufaniu ogromnej rzeszy użytkowników. Potwierdza to fakt, że łożyska SNR są stosowane w seryjnej produkcji koncernu Renault. Oprócz łożysk, SNR produkuje również świetnej jakości tarcze hamulcowe, pompy wody, paski rozrządu oraz mocowania amortyzatorów.