Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Pasek rozrządu odpowiada za przekazywanie napędu z wału korbowego na układ rozrządu. Dzięki temu rozrząd może skutecznie koordynować pracę zaworów w silniku. Wiele modeli silników wykorzystuje pasek rozrządu również do napędzania pompy cieczy chłodzącej. Idealna synchronizacja zaworów dolotowych i wylotowych z wtryskiwaczami i zapłonem jest niezbędna do utrzymania właściwej efektywności pracy jednostki. Pasek rozrządu może przeskoczyć na kołach pasowych, na których jest osadzony, co prowadzi do utraty synchronizacji zaworów i uniemożliwia sprawną pracę jednostki. Zużyty pasek rozrządu może się również urwać, przez co dochodzi do uszkodzenia silnika poprzez zderzenie tłoków z zaworami. W takiej sytuacji naprawa jest często nieopłacalna i korzystniejsza okazuje się wymiana całej jednostki. Dlatego należy bezwzględnie przestrzegać interwałów serwisu układu rozrządu. Pozwoli to uniknąć czasochłonnych i kosztownych napraw.
Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT1189 to artykuł o numerze CONCT1189. Jego szerokość to 18 mm.
Continental to jeden z najbardziej rozpoznawalnych producentów opon na świecie, jednak oprócz ogumienia zajmuje się produkcją szeregu innych komponentów stosowanych w motoryzacji: układów hamulcowych, elektroniki wnętrz, elementów bezpieczeństwa, komponentów układu napędowego i podwozia, tachografów oraz wielu innych części. Continental został założony w 1871 r. w Hanoverze. W 1898 r. rozpoczął produkcję opon samochodowych z gładkim bieżnikiem, co było ogromnym sukcesem marki. W 1904 r. jako pierwsza firma na świecie wyprodukowała opony z bieżnikiem, a już rok później stworzyła pierwsze opony zdejmowane z koła.