Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Piasta jest elementem łączącym felgę z zawieszeniem. Jej budowa przekłada na właściwe zamocowanie koła. Jednocześnie piasta, dzięki wykorzystaniu w jej wnętrzu łożyska, zapewnia możliwość swobodnego obrotu koła. To właśnie łożysko jest najbardziej narażonym na awarię podzespołem piasty. Starsze modele samochodów wykorzystują piasty z wymiennymi łożyskami, co może obniżyć cenę naprawy, ale znacznie wydłuża jej czas oraz stwarza ryzyko błędu. Zamocowanie nowego łożyska w piaście wymaga niebywałej precyzji oraz profesjonalnej prasy. Łożysko nieodpowiednio wprasowane w piastę w krótkim czasie traci swoje właściwości. Nowsze modele samochodów wykorzystują piasty zespolone z łożyskami. Dzięki temu znacząco skraca się czas wymiany oraz znika ryzyko niepoprawnego montażu łożyska w piaście podczas wizyty w serwisie. Objawami awarii piasty i jej łożyska są wibracje kół oraz elementów układu kierowniczego podczas jazdy. Towarzyszy temu charakterystyczny „wyjący” hałas oraz metaliczne tarcie wydobywające się z piasty podczas obrotów koła. Uszkodzenie piasty może pojawić się podczas uderzenia kołem w krawężnik. Niewłaściwie ustawiona zbieżność kół wpływa na przyspieszone zużycie łożyska.
Piasta koła FEBI BILSTEIN 05761 to artykuł o numerze 040105761. Kod EAN przypisany do tego produktu to 4027816057611. Miejscem zabudowy piasty jest Oś przednia. Średnica otworu piasty wynosi 110 mm. Średnica wewnętrzna elementu ma 23 mm. Zewnętrzna średnica produktu to 35 mm. Ciężar elementu wynosi 1.432 kg.