Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Pompa hamulcowa TRW PMD414

Indeks: PMD414
  • Pompa hamulcowa TRW PMD414
  • Pompa hamulcowa TRW PMD414
276,59 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 6 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PMD414
EAN:
3322937872428
Ilość połączeń
2
Rozmiar gwintu 1
M12
średnica 1 [mm]
19.05
Materiał
Żeliwo
Ograniczenia producenta
FAG
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
SKODA
VOLKSWAGEN

Pompa hamulcowa TRW PMD414 - opis produktu:

Pompa hamulcowa umożliwia wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu w układzie hamulcowym. Ciśnienie płynu przekłada się na nacisk klocków hamulcowych na tarcze, dzięki czemu samochód obniża swoją prędkość. Naciśnięcie na pedał hamulca wprawia w ruch tłoczek pompy hamulcowej, który ściska płyn w przewodach hamulcowych. Aby zwiększyć siłę nacisku pompy na płyn, stosowane jest serwo hamulcowe, wykorzystujące podciśnienie z układu dolotowego. Awaria pompy hamulcowej wiąże się ze znacznym spadkiem ciśnienia w przewodach hamulcowych. W przypadku uszkodzenia pompy hamulcowej można zauważyć: wpadanie pedału hamulcowego w podłogę, wycieki płynu hamulcowego, znaczny spadek skuteczności hamowania.

Pompa hamulcowa TRW PMD414 to artykuł o numerze 0429PMD414. Kod EAN przypisany do danego modelu pompy to 3322937872428. Do wytworzenia pompy wykorzystano Żeliwo.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.