Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Pompa hamulcowa TRW PMK906

Indeks: PMK906
  • Pompa hamulcowa TRW PMK906
  • Pompa hamulcowa TRW PMK906
411,87 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 15 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PMK906
EAN:
3322938209599
średnica [mm]
23.81
Ograniczenia producenta
ATE
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
AUDI
SEAT
VOLKSWAGEN
VW (FAW)
VW (SVW)
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.

Pompa hamulcowa TRW PMK906 - opis produktu:

Pompa hamulcowa odpowiada za wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu w układzie hamulcowym. Ciśnienie płynu przekłada się na nacisk klocków hamulcowych na tarcze, dzięki czemu samochód zwalnia. Naciśnięcie na pedał hamulca wprawia w ruch tłoczek pompy hamulcowej, który wtłacza płyn do przewodów hamulcowych. Aby zwiększyć siłę nacisku pompy na płyn, stosowane jest serwo hamulcowe, wykorzystujące podciśnienie z układu dolotowego. Awaria pompy hamulcowej wiąże się ze znacznym obniżeniem ciśnienia w przewodach hamulcowych. W przypadku uszkodzenia pompy hamulcowej można zaobserwować: wpadanie pedału hamulcowego w podłogę, wycieki płynu hamulcowego, znaczne obniżenie skuteczności hamowania.

Pompa hamulcowa TRW PMK906 to artykuł o numerze 0429PMK906. Kod EAN przypisany do danego modelu pompy to 3322938209599.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.