Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Pompa hamulcowa TRW PML428

Indeks: PML428
  • Pompa hamulcowa TRW PML428
  • Pompa hamulcowa TRW PML428
339,52 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 3 kwietnia
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online
Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PML428
EAN:
3322937390298
średnica [mm]
25.4
Ograniczenia producenta
TRW
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CHEVROLET
FIAT
OPEL
SAAB
VAUXHALL
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.

Pompa hamulcowa TRW PML428 - opis produktu:

Pompa hamulcowa umożliwia wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu w układzie hamulcowym. Ciśnienie płynu przekłada się na nacisk klocków hamulcowych na tarcze, dzięki czemu samochód zwalnia. Naciśnięcie na pedał hamulca wprawia w ruch tłoczek pompy hamulcowej, który ściska płyn w przewodach hamulcowych. Aby zwiększyć siłę nacisku pompy na płyn, stosowane jest serwo hamulcowe, wykorzystujące podciśnienie z układu dolotowego. Awaria pompy hamulcowej wiąże się ze znacznym obniżeniem ciśnienia w przewodach hamulcowych. Podczas awarii pompy hamulcowej można zauważyć: wpadanie pedału hamulcowego w podłogę, wycieki płynu hamulcowego, znaczne obniżenie skuteczności hamowania.

Pompa hamulcowa TRW PML428 to artykuł o numerze 0429PML428. Kod EAN przypisany do danego modelu pompy to 3322937390298.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, kiedy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczają się do klasy premium.