Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Pompa wspomagania TRW JPR380

Indeks: JPR380
  • Pompa wspomagania TRW JPR380
  • Pompa wspomagania TRW JPR380
  • Pompa wspomagania TRW JPR380
  • Pompa wspomagania TRW JPR380
712,58 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 7 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Kaucja 670,10 zł (incl. 23% VAT)
Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych. Podczas zakupu do ceny towaru doliczona jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429JPR380
EAN:
3322937496150
Tryb pracy
hydrauliczny
Przestrzegaj danych technicznych
1
śr. koła pasowego [mm]
125
Ilość żeber
6
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie
dla pojazdów z kierownicą z lewej / prawej strony
Odstęp od koła pasowego do pompy [mm]
26.7
średnica przyłącza kolektora ssącego [mm]
16
Rozstaw śrub mocujących
80
Koła pasowe
z kołem pasowym wielorowkowym
średnica punktów mocowania [mm]
8
Ograniczenia producenta
 DELPHI , SAGINAW , ZF
średnica przyłącza przewodu ciśnieniowego [mm]
16
Ciśnienie [bar]
100
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CITROEN
FIAT
LANCIA
PEUGEOT

Pompa wspomagania TRW JPR380 - opis produktu:

Pompa wspomagania kierownicy generuje ciśnienie oleju w układzie wspomagania. Do jej zasilania wykorzystywany jest napęd przekazywany przez pasek wielorowkowy na koło pasowe pompy. Praca pompy pozwala na precyzyjne działanie układu kierowniczego, bez potrzeby wkładania dużej siły w obrót kierownicy. Głównie przyczyny awarii pompy wspomagania to zbyt niski stan płynu hydraulicznego oraz niewłaściwe działanie paska przekazującego napęd. Praca pompy przy małej ilości płynu w układzie prowadzi do zatarcia się podzespołu. Luźny pasek zaburza pracę pompy, powodując skoki ciśnienia w układzie. Objawem awarii pompy wspomagania kierownicy jest nie tylko większy opór na kole kierownicy. Da się wówczas również słyszeć głośną pracę pompy.

Pompa wspomagania TRW JPR380 to artykuł o numerze 0429JPR380. Do produktu przypisano EAN 3322937496150. Pompa generuje ciśnienie do 100 bar. Napęd jest przekazywany na pompę poprzez koło pasowe o średnicy 125 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Pomysł okazał się niezwykle trafiony. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.