Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD1166

Indeks: PHD1166
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD1166
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD1166
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD1166
43,01 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PHD1166
EAN:
3322938191436
Rodzaj gwintu
Gwint wewn.
Długość [mm]
194
Rozmiar gwintu 1
M10x1
Rozmiar gwintu 2
Banjo

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD1166 - opis produktu:

Przewody hamulcowe elastyczne umożliwiają transport płynu hamulcowego bezpośrednio do hamulców. Dzięki swojej elastyczności mogą dopasowywać się do pracy zawieszenia i układu kierowniczego, przekazując jednocześnie płyn ze sztywnych przewodów hamulcowych zlokalizowanych w podwoziu. Elastyczne przewody hamulcowe muszą wytrzymać wysokie ciśnienie płynu, dlatego mają wzmocnienia wewnętrzne. Warunki, w jakich pracują elastyczne przewody hamulcowe, prowadzą do ich zużycia. Może wówczas dochodzić do wycieku płynu hamulcowego poprzez uszkodzenia na powierzchni przewodów. Eksploatacja samochodu z niesprawnymi przewodami hamulcowymi miękkimi wiąże się ze znacznym spadkiem skuteczności hamowania, bądź nawet całkowitą utratą możliwości zatrzymywania pojazdu. Może wówczas dojść również do uszkodzenia pompy hamulcowej, pracującej ze zbyt małą ilością płynu hamulcowego.

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD1166 to artykuł z numerem 0429PHD1166. Kod EAN przypisany do tego produktu to 3322938191436. Długość przewodu wynosi 194 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczane są do klasy premium.