Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD294

Indeks: PHD294
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD294
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD294
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD294
  • Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD294
106,50 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 20 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429PHD294
EAN:
3322937183081
Rodzaj gwintu
Gwint wewn.
Długość [mm]
420
średnica 1 [mm]
10
Rozmiar gwintu 2
M10x1

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD294 - opis produktu:

Przewody hamulcowe elastyczne umożliwiają transport płynu hamulcowego bezpośrednio do hamulców. Dzięki swojej budowie mogą dostosowywać się do pracy zawieszenia i układu kierowniczego, przekazując jednocześnie płyn ze sztywnych przewodów hamulcowych umiejscowionych w podwoziu. Elastyczne przewody hamulcowe muszą znosić wysokie ciśnienie płynu, dlatego mają wzmocnienia wewnętrzne. Warunki, w jakich pracują elastyczne przewody hamulcowe, wpływają na ich zużycie. Może wówczas dochodzić do wycieku płynu hamulcowego poprzez uszkodzenia na powierzchni przewodów. Eksploatacja samochodu z uszkodzonymi przewodami hamulcowymi miękkimi wiąże się ze znacznym spadkiem efektywności hamowania, bądź nawet całkowitą utratą możliwości zatrzymywania pojazdu. Może wówczas dojść również do zniszczenia pompy hamulcowej, zmuszonej do pracy ze zbyt małą ilością płynu hamulcowego.

Przewód hamulcowy elastyczny TRW PHD294 to artykuł z numerem 0429PHD294. Kod EAN przypisany do tego produktu to 3322937183081. Długość przewodu wynosi 420 mm.

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona wytwarzaniem śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.