Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 23551

Indeks: 8500 23551
  • Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 23551
  • Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 23551
57,45 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 8 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRI850023551
EAN:
5709147512791
Wymagana ilość
2

Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 23551 - opis produktu:

Sworzeń wahacza, nazywany również przegubem, jest podzespołem zawieszenia umożliwiającym prawidłowy skręt kół. Sworzeń łączy wahacz ze zwrotnicą, pozwalając jednocześnie na ruchy zwrotnicy, niezbędne do zmiany kierunku jazdy. Zastosowanie sworznia do połączenia tych elementów pozwala ograniczyć do minimum nieprzewidziane zachowanie kół w trakcie jazdy. Z czasem sworznie wahaczy tracą swoją sprawność, przez co nie mogą pracować skutecznie. Podstawowym objawem zużycia sworzni jest stukot słyszalny w trakcie poruszania się po nierównej drodze oraz utrata stabilności podczas przyspieszania i hamowania. Zniszczony przegub wahacza może prowadzić do utraty zbieżności kół. Luzy na sworzniach wahacza mogą być również powodem wibracji kierownicy podczas jazdy z większą prędkością. Odkładanie wymiany zużytych sworzni może zakończyć się niebezpieczną sytuacją na drodze, dlatego należy niezwłocznie usuwać wszelkie usterki z nimi związane.

Sworzeń wahacza TRISCAN 8500 23551 to artykuł z numerem TRI850023551. Produkt oznaczony kodem EAN 5709147512791.

Opis producenta:

TRISCAN to duńska firma o ugruntowanej pozycji na rynkach skandynawskich, która znacznie zwiększa swoją sprzedaż w całej Europie. Rozwija ona produkcję, koncepcje, marketing oraz dystrybucję dla warsztatów samochodowych. Wizja firmy opiera się na aktywnej współpracy i zrozumieniu potrzeb klientów. Stale dopasowuje usługi i produkty do aktualnych wymogów i oczekiwań rynków. Eksportuje do 35 krajów europejskich, wysyłając towary z trzech głównych centrów dystrybucyjnych.