Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO B2381VR

Indeks: B2381VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2381VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2381VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO B2381VR
112,03 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 25 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMB2381VR
EAN:
8032928100090
Minimalna grubość [mm]
20.4
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany wewnętrznie
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
22
średnica otworu centrującego [mm]
79
średnica zewnętrzna [mm]
286
Wysokość [mm]
52
Powierzchnia
pokryty
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO B2381VR - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze montowane są na piastach i obracają się wraz z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W efekcie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami wytwarza się tarcie, skutkujące spadkiem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe zużywają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO B2381VR to produkt o numerze EAN: 8032928100090, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO B2381VR to artykuł o średnicy zewnętrznej 286 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 22 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 79 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO powstała w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu elementów zamiennych układu hamulcowego. W ciągu 30 lat istnienia firma rozwinęła fabrykę do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.