Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO F2002P

Indeks: F2002P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO F2002P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO F2002P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO F2002P
69,10 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: poniedziałek, 25 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMF2002P
EAN:
8032532107294
Minimalna grubość [mm]
8
Typ tarczy hamulcowej
pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
10
średnica otworu centrującego [mm]
60
średnica zewnętrzna [mm]
264
Wysokość [mm]
40.5
Felga, ilość otworów
4

Tarcza hamulcowa SAMKO F2002P - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych pojazdach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się razem z kołami. W trakcie hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO F2002P to produkt o numerze EAN: 8032532107294, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO F2002P to artykuł o średnicy zewnętrznej 264 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 10 milimetrów. Średnica otworu centrującego tego produktu to 60 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO powstała w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu elementów zamiennych układu hamulcowego. W ciągu 30 lat istnienia firma rozwinęła zakład produkcyjny do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań.