Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO M2107VR

Indeks: M2107VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO M2107VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO M2107VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO M2107VR
244,65 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMM2107VR
EAN:
8032928200905
Minimalna grubość [mm]
33.4
Typ tarczy hamulcowej
perforowany / wentylowany
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
36
średnica otworu centrującego [mm]
67
średnica zewnętrzna [mm]
375
Wysokość [mm]
54.5
Powierzchnia
pokryty
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO M2107VR - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze montowane są na piastach i obracają się wraz z kołami. Podczas hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie między tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO M2107VR to produkt o numerze EAN: 8032928200905, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO M2107VR to artykuł o średnicy zewnętrznej 375 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 36 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 67 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO powstała w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu części zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozbudowała zakład produkcyjny do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje wyroby do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań.