Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO M5004P

Indeks: M5004P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO M5004P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO M5004P
  • Tarcza hamulcowa SAMKO M5004P
73,66 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMM5004P
EAN:
8032532080535
Minimalna grubość [mm]
9
Typ tarczy hamulcowej
pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
11
średnica otworu centrującego [mm]
72
średnica zewnętrzna [mm]
265
Wysokość [mm]
40.8
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO M5004P - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych pojazdach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się razem z kołami. Podczas hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO M5004P to produkt o numerze EAN: 8032532080535, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO M5004P to artykuł o średnicy zewnętrznej 265 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 11 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 72 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO powstała w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w produkcji elementów zamiennych układu hamulcowego. W ciągu 30 lat istnienia firma rozbudowała fabrykę do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje produkty do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań.