Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO R1311V

Indeks: R1311V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO R1311V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO R1311V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO R1311V
104,02 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMR1311V
EAN:
8032532074350
Minimalna grubość [mm]
21.8
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany wewnętrznie
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
24
średnica otworu centrującego [mm]
61
średnica zewnętrzna [mm]
280
Wysokość [mm]
44
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO R1311V - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych pojazdach. Tarcze mocowane są do piasty i obracają się wraz z kołami. Podczas hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W efekcie między tarczami hamulcowymi a klockami wytwarza się tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO R1311V to produkt o numerze EAN: 8032532074350, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO R1311V to artykuł o średnicy zewnętrznej 280 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 24 milimetrów. Średnica otworu centralnego tego produktu to 61 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu elementów zamiennych układu hamulcowego. W ciągu 30 lat istnienia firma rozwinęła fabrykę do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje produkty do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.