Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO R1563V

Indeks: R1563V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO R1563V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO R1563V
  • Tarcza hamulcowa SAMKO R1563V
129,60 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: środę, 18 września
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMR1563V
EAN:
8032532099520
Minimalna grubość [mm]
24.5
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany wewnętrznie
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
26
średnica otworu centrującego [mm]
72
średnica zewnętrzna [mm]
305
Wysokość [mm]
63.5
Felga, ilość otworów
5

Tarcza hamulcowa SAMKO R1563V - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, użytkowanych w obecnie produkowanych samochodach. Tarcze montowane są na piastach i obracają się razem z kołami. Podczas hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W rezultacie między tarczami hamulcowymi a klockami wytwarza się tarcie, skutkujące spadkiem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO R1563V to produkt o numerze EAN: 8032532099520, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO R1563V to artykuł o średnicy zewnętrznej 305 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 26 milimetrów. Średnica otworu centrującego tego produktu to 72 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu części zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozwinęła zakład produkcyjny do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Aktualnie SAMKO dostarcza swoje produkty do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań.