Wybierz swój kod na Dzień Chłopaka ➡

Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Tarcza hamulcowa SAMKO V2003VR

Indeks: V2003VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO V2003VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO V2003VR
  • Tarcza hamulcowa SAMKO V2003VR

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAMV2003VR
EAN:
8032928100380
Minimalna grubość [mm]
23
Typ tarczy hamulcowej
wentylowany wewnętrznie
Grubość tarczy hamulcowej [mm]
25
średnica otworu centrującego [mm]
68
średnica zewnętrzna [mm]
312
Wysokość [mm]
46.2
Powierzchnia
pokryty
Felga, ilość otworów
10

Tarcza hamulcowa SAMKO V2003VR - opis produktu:

Tarcze hamulcowe są wykorzystywane przez przeważającą większość układów hamulcowych, stosowanych w obecnie produkowanych pojazdach. Tarcze montowane są na piastach i obracają się razem z kołami. Podczas hamowania klocki hamulcowe zaciskają się na tarczach. W efekcie pomiędzy tarczami hamulcowymi a klockami powstaje tarcie, skutkujące obniżeniem prędkości pojazdu. Tarcze hamulcowe ścierają się w trakcie eksploatacji, co prowadzi do konieczności wymiany tego elementu na nowy. Tarcza hamulcowa SAMKO V2003VR to produkt o numerze EAN: 8032928100380, pasujący do wybranych modeli samochodów.

Tarcza hamulcowa SAMKO V2003VR to artykuł o średnicy zewnętrznej 312 milimetrów. Grubość tarczy hamulcowej wynosi 25 milimetrów. Średnica otworu centrującego tego produktu to 68 milimetrów.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu części zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozbudowała zakład produkcyjny do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje produkty do ponad 76 krajów, stale poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest poprawa jakości produktów oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań.