Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zacisk hamulca METZGER 6250225

Indeks: 6250225
  • Zacisk hamulca METZGER 6250225
  • Zacisk hamulca METZGER 6250225
  • Zacisk hamulca METZGER 6250225

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
MET6250225
EAN:
4250032723217
Strona zabudowy
oś przednia, z lewej
parzyste numery artykułów
6250226

Zacisk hamulca METZGER 6250225 - opis produktu:

Zacisk hamulca jest elementem wykorzystywanym w tarczowych układach hamulcowych. Jego zadaniem jest utrzymywanie klocków hamulcowych we właściwej pozycji. Po wciśnięciu pedału hamulca wzrasta ciśnienie płynu hamulcowego, który wprawia w ruch tłoczek hamulcowy, popychający klocek w kierunku tarczy. Następnie zacisk hamulca przesuwa się w kierunku przeciwnym, dzięki czemu również drugi klocek zostaje dociśnięty do tarczy. W efekcie powstaje między nimi tarcie konieczne do zatrzymania samochodu. Uszkodzenie zacisku może być powodem wycieku płynu hamulcowego. Eksploatacja może doprowadzić do przegrzewania zacisków oraz pokrycia ich korozją. Awaria zacisku może wiązać się z niewłaściwą pracą klocków hamulcowych, przez co powstają drgania kierownicy i pedału gazu podczas hamowania. Da się także zauważyć ściąganie samochodu w jedną stronę.

Zacisk hamulca METZGER 6250225 to artykuł o numerze MET6250225. Kod EAN przypisany do produktu to 4250032723217.

Opis producenta:
Firma Metzger jest stosunkowo młoda na rynku motoryzacyjnym. Została założona w 1980 r. w Stuttgarcie. Trudni się wytwarzaniem części układu hamulcowego, zawieszenia, amortyzatorów, sprzęgieł, łożysk oraz szeregu innych elementów. Dzięki zaawansowanemu zapleczu technologicznemu produkcja części Metzger spełnia wymagające kryteria, a ich produkty trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na pierwszy montaż. Są one testowane przez nowoczesny sprzęt, symulujący naturalne warunki eksploatacji.