Powiadom mnie o dostępności

Twój produkt
jest już w koszyku

Kontynuuj zakupy
Przejdź do kasy
Do darmowej dostawy na terenie Polski brakuje Ci jeszcze:

Zamknij

Zamknij

Zamknij

TRW BHS1381E Zacisk hamulca

Zacisk hamulca TRW BHS1381E
Wybierz samochód - sprawdź, czy pasuje:
Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych. Podczas zakupu do ceny towaru doliczona jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.
Produkt kaucjonowany
359,81 zł
Darmowa dostawa
Dostępny, Dostawa na poniedziałek, 5 czerwca
Opony - Deler.pl odbierz w Krakowie
442,68 zł

Dostępność

Dostepny w dużej ilości
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub zamów telefonicznie: 12 268 31 51
442,68 zł
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Opis produktu:

Zacisk hamulca jest elementem wykorzystywanym w tarczowych układach hamulcowych. Jego zadaniem jest utrzymywanie klocków hamulcowych we właściwej pozycji. Po naciśnięciu na pedał hamulca wzrasta ciśnienie płynu hamulcowego, który wprawia w ruch tłoczek hamulcowy, popychający klocek w kierunku tarczy. Następnie zacisk hamulca przesuwa się w kierunku przeciwnym, dzięki czemu również drugi klocek naciska na tarczę. W efekcie powstaje między nimi tarcie niezbędne do zatrzymania samochodu. Uszkodzenie zacisku może być źródłem wycieku płynu hamulcowego. Eksploatacja może doprowadzić do przegrzewania zacisków oraz pokrycia ich korozją. Awaria zacisku może być powodem niewłaściwej pracy klocków hamulcowych, przez co powstają drgania kierownicy i pedału gazu podczas hamowania. Da się także wyczuć ściąganie samochodu w jedną stronę.

Zacisk hamulca TRW BHS1381E to artykuł o numerze 0429BHS1381E. Kod EAN przypisany do produktu to 3322938209506.

Parametry techniczne:

Numer artykułu: 0429BHS1381E
EAN: 3322938209506
Materiał Żeliwo
średnica [mm] 60
Ograniczenia producenta MANDO
parzyste numery artykułów BHS1382E
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć

Opis producenta:

Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie rozpoczęto pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson uzyskał później stanowisko głównego managera, a zakład przemianowano w końcu na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.