Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zacisk hamulca TRW BHV172E

Indeks: BHV172E
  • Zacisk hamulca TRW BHV172E
  • Zacisk hamulca TRW BHV172E
206,67 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 7 maja
Upewnij się, że część pasuje do auta
Kaucja 30,45 zł (incl. 23% VAT)
Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych. Podczas zakupu do ceny towaru doliczona jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
TRWBHV172E
EAN:
3322937233908
Przestrzegaj danych technicznych
1
Typ zacisku hamulca
Zacisk hamulcowy(1-tłoczkowy)
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
1
parzyste numery artykułów
BHV171E
średnica 1 [mm]
48
Materiał
Aluminium
Ograniczenia producenta
BENDIX
Numery OE /Zamienniki
Tylko oryginalny numer referencyjny (oznaczony jako OEN) może zagwarantować pełną kompatybilność artykułu.
ATE (24348615017) ATE (24348615027) ATE (27130005043) AUTOB, FIAT, LANCIA (790910) AUTOB, FIAT, LANCIA (792287) AUTOB, FIAT, LANCIA, SEAT (9946180) BENDIX (691517B) BENDIX (691518B) BENDIX (691520B) BOSCH (0 204 102 447) BOSCH (0 204 102 448) BOSCH (0 986 473 104) BOSCH (0 986 474 104) BRAKE ENG (CA483R) BREMBO (F23035) BREMBO (F23038) BREMBO (F23069) BUDWEG (34997) BUDWEG (34999) BUDWEG (341068) BUDWEG (341811) DA SILVA (ET4191) DA SILVA (ET4195) DA SILVA (ET4335) DA SILVA (ET4449) DA SILVA (ET4452) DA SILVA (ET4677) DA SILVA (ET5583) DELCOREMY (DC80997) DELCOREMY (DC81068) DELCOREMY (DC81148) DELCOREMY (DC81149) DELCOREMY (DC81295) DELCOREMY (DC81811) DELPHI (LC2994) DELPHI (LC2995) DELPHI (LC3399) FERODO (FCL691517) FERODO (FCL691518) FERODO (FCL691520) FIAT (71791822) FIAT (71791824) FTE (RX4898174A0) FTE (RX4898175A0) FTE (RX489823A0) FTE (RX489824A0) GIRLING (7110172) HELLA (8AC 355 387-511) HELLA (8AC 355 387-521) JURID (691517J) JURID (691518J) JURID (691520J) LANCIA (0000000790910) MAG (363702160175) NK (212329) NK (212330) NK (212338) QH BENELUX (BC50010) QH BENELUX (BC50011) QUINTON HA (QBS1117) QUINTON HA (QBS1118) QUINTON HA (QBS1126) SEAT (022 165 006 A) SEAT (022 165 006 C) SEAT (141 165 005 C) SEAT (SE022165005A) SEAT (SE022165006C) SEAT (SE141165005C) SPIDAN (400997) SPIDAN (400999) SPIDAN (401068) SPIDAN (401811) TEXTAR (38060900) TEXTAR (38061000) TEXTAR (38227000) TEXTAR (38227100) TRISCAN (817034997) TRISCAN (8170341811) TTC (2135008) UBD (50996) UBD (50997) UBD (52161)
Zobacz wszystkie (82)

Zacisk hamulca TRW BHV172E - opis produktu:

Zacisk hamulca jest podzespołem wykorzystywanym w tarczowych układach hamulcowych. Jego funkcją jest utrzymywanie klocków hamulcowych we właściwej pozycji. Po naciśnięciu na pedał hamulca wzrasta ciśnienie płynu hamulcowego, który wprawia w ruch tłoczek hamulcowy, popychający klocek w kierunku tarczy. Następnie zacisk hamulca przesuwa się w kierunku przeciwnym, dzięki czemu również drugi klocek zostaje dociśnięty do tarczy. W efekcie powstaje między nimi tarcie niezbędne do zatrzymania samochodu. Uszkodzenie zacisku może być źródłem wycieku płynu hamulcowego. Eksploatacja może doprowadzić do przegrzewania oraz korodowania zacisków. Awaria zacisku może być powodem niewłaściwej pracy klocków hamulcowych, przez co generowane są drgania kierownicy i pedału gazu podczas hamowania. Da się także zauważyć ściąganie samochodu w jedną stronę.

Zacisk hamulca TRW BHV172E to artykuł o numerze TRWBHV172E. Kod EAN przypisany do produktu to 3322937233908. Materiał wykorzystany do produkcji zacisku to Aluminium.

Opis producenta:
Historia marki TRW sięga początku XX wieku, gdy w Cleveland założono firmę Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, co doprowadziło do powstania TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.