Powiadom mnie o dostępności

Twój produkt
jest już w koszyku

Kontynuuj zakupy
Przejdź do kasy
Do darmowej dostawy na terenie Polski brakuje Ci jeszcze:

TRW BHV680E Zacisk hamulca

Zacisk hamulca TRW BHV680E
Wybierz samochód - sprawdź, czy pasuje:
Towar należy do grupy produktów kaucjonowanych. Podczas zakupu do ceny towaru doliczona jest kaucja, odsyłana na konto bankowe Klienta po dostarczeniu starej, wymontowanej z pojazdu części.
Produkt kaucjonowany
398,95 zł
Darmowa dostawa
Dostępny, Zamów w ciągu 6h 53min aby
otrzymać na poniedziałek, 12 grudnia!
542,81 zł

Dostępność

Ostatnie sztuki
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub zamów telefonicznie: 12 268 31 51

Opis produktu:

Zacisk hamulca jest podzespołem stosowanym w tarczowych układach hamulcowych. Jego funkcją jest utrzymywanie klocków hamulcowych we właściwej pozycji. Po wciśnięciu pedału hamulca zwiększa się ciśnienie płynu hamulcowego, który wprawia w ruch tłoczek hamulcowy, popychający klocek w kierunku tarczy. Następnie zacisk hamulca przesuwa się w kierunku przeciwnym, dzięki czemu również drugi klocek naciska na tarczę. W efekcie powstaje między nimi tarcie konieczne do zatrzymania samochodu. Uszkodzenie zacisku może być źródłem wycieku płynu hamulcowego. Eksploatacja może doprowadzić do przegrzewania zacisków oraz pokrycia ich korozją. Awaria zacisku może być powodem niewłaściwej pracy klocków hamulcowych, przez co generowane są drgania kierownicy i pedału gazu podczas hamowania. Da się także wyczuć ściąganie samochodu w jedną stronę.

Zacisk hamulca TRW BHV680E to artykuł o numerze 0429BHV680E. Kod EAN przypisany do produktu to 3322937918256. Materiał wykorzystany do produkcji zacisku to Żeliwo.

Parametry techniczne:

Numer artykułu: 0429BHV680E
EAN: 3322937918256
Przestrzegaj danych technicznych 1
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy(2-tłoczkowy)
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 1
średnica [mm] 48
parzyste numery artykułów BHV679E
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta BOSCH

Opis producenta:

Historia marki TRW sięga początku XX wieku, kiedy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano produkcję zaworów do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się produkcją części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Wyroby tej marki zaliczają się do klasy premium.