Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Zamknij
Darmowa i szybka wysyłka od 250 zł
21 dni na zwrot lub wymianę
2 lata gwarancji
Wygodne metody płatności
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Zawór ciśnienia doładowania jest stosowany w silnikach turbodoładowanych. Jego zadaniem jest sterowanie pracą turbosprężarki. Dzięki płynnej regulacji otwarcia i zamknięcia zaworu może on dostosować ciśnienie doładowania do aktualnego zapotrzebowania silnika. Awaria zaworu sprawia, że regulacja ciśnienia doładowania staje się niedokładna. Może wówczas występować przeładowanie, czyli zbyt wysokie ciśnienie generowane przez turbinę, na skutek braku możliwości otwarcia zaworu. Innym objawem awarii zaworu jest niedoładowanie, gdy poprzez jego nieustanne otwarcie, ciśnienie doładowania jest zbyt niskie. W trakcie jazdy samochodem z uszkodzonym zaworem regulacji ciśnienia doładowania można zaobserwować duże opóźnienie w działaniu turbosprężarki, czyli tzw. turbodziurę, dławienie silnika podczas przyspieszania, i utratę dynamiki jazdy. Na desce rozdzielczej samochodu może również widnieć kontrolka silnika. W razie awarii konieczna jest niezwłoczna wymiana zaworu, w celu odzyskania sprawności pojazdu i uniknięcia awarii innych podzespołów silnika.
Zawór ciśnienia doładowania FEBI BILSTEIN 106275 to artykuł z numerem FEB106275. Kod EAN przypisany do danego modelu zaworu to 4054224062753.
FEBI to pionier rynku części zamiennych, działający jako niezależna grupa, która wyrosła z firmy rodzinnej. Oferuje części alternatywne do oryginalnych, które dorównują im, a nawet przewyższają jakością. W asortymencie firmy znajduje się ponad 37 tysięcy pozycji części zamiennych do samochodów osobowych i użytkowych. Jest on stale poszerzany, a strategią firmy jest jak najszybsze wprowadzanie nowych produktów na rynek wtórny. Produkty FEBI są dostępne w ponad 150 krajach świata i są kojarzone z najwyższą jakością i pewnością montażu.