Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Strzałka - wróć do poprzedniej strony Wstecz

Zestaw klocków hamulcowych, hamulce tarczowe TRW GDB1427

Indeks: GDB1427
  • Zestaw klocków hamulcowych, hamulce tarczowe TRW GDB1427
  • Zestaw klocków hamulcowych, hamulce tarczowe TRW GDB1427
  • Zestaw klocków hamulcowych, hamulce tarczowe TRW GDB1427
  • Zestaw klocków hamulcowych, hamulce tarczowe TRW GDB1427
  • Zestaw klocków hamulcowych, hamulce tarczowe TRW GDB1427
  • Zestaw klocków hamulcowych, hamulce tarczowe TRW GDB1427
119,28 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 26 listopada
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 8-14)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
0429GDB1427
EAN:
3322937279159
Długość 2 [mm]
156.4
Długość 1 [mm]
155.1
Styk ostrzegawczy o zużyciu
ze stykiem zużycia
Grubość [mm]
19
Ilość wskaźników zużycia okładzin [na oś]
2
Długość złącza ostrzegawczego [mm]
200
Wysokość 1 [mm]
61.6
Wysokość 2 [mm]
58.9
Oznaczenie kontrolne
E1 90R 01024/405
Ograniczenia producenta
ATE

Zestaw klocków hamulcowych, hamulce tarczowe TRW GDB1427 - opis produktu:

Klocki hamulcowe stanowią jeden z podstawowych podzespołów układu hamulcowego. Ich zadaniem jest nacisk na powierzchnię tarczy hamulcowej z obydwu jej stron. W ten sposób wytwarza się między nimi tarcie, w którego efekcie pojazd wytrąca prędkość i zwalnia. Okładziny cierne klocków hamulcowych ulegają zużyciu – wycierają się podczas hamowania, co skutkuje koniecznością wymiany elementu na nowy. 

 Grubość powierzchni ciernej fabrycznie nowych klocków to 19 mm. Klocki należy wymienić niezwłocznie, gdy okładzina cierna osiągnie 1,5 mm, jednak zaleca się, aby dokonać wymiany wcześniej, przy 2-3 mm. 

Opis producenta:
Historia marki TRW zaczyna się na początku XX wieku, gdy w Cleveland powstała firma Cleveland Cap Screw Company. Początkowo zajmowała się ona produkcją śrub. W 1904 r. z inicjatywy spawacza, Charlesa Thompsona, w zakładzie zapoczątkowano pracę nad zaworami do silników samochodowych. Okazało się to strzałem w dziesiątkę. Thompson został później głównym managerem, a nazwę zakładu zmieniono na Thompson Products. W 1958 r. firma połączyła się z marką Ramo-Wooldridge, tworząc wspólnie z nią TRW Inc. Obecnie TRW zajmuje się wytwarzaniem części układów: hamulcowego, napędowego, kierowniczego, a także zawieszenia. Produkty tej marki zaliczane są do klasy premium.
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta