Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 88720

Indeks: 88720
  • Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 88720
  • Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 88720
65,63 zł
Cena za sztukę
U Ciebie: wtorek, 4 czerwca
Upewnij się, że część pasuje do auta
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAM88720
EAN:
8032532031254
średnica [mm]
183
Szerokość [mm]
31
Pasuje do pojazdu
Jeżeli nie jesteś pewny poprawności doboru części - skontaktuj się z obsługą.Wybierz swoje auto z wyszukiwarki, aby poznać szczególne warunki zastosowania w samochodzie.
Upewnij się, że część pasuje do auta
CHRYSLER
DODGE
LANCIA
MERCEDES-BENZ

Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 88720 - opis produktu:

Szczęki hamulcowe są jednym z podzespołów hamulców bębnowych. Wchodzą w skład układu hamulcowego niektórych modeli samochodów. To rozwiązanie jest stosowane przede wszystkim w starszych pojazdach. W trakcie hamowania szczęki hamulcowe rozpierają się, przyciskając powierzchnię cierną do wewnętrznych ścian bębna. Powstające w ten sposób tarcie przekłada się na spadek prędkości, a w konsekwencji zatrzymanie pojazdu. Szczęki hamulcowe to nie tylko element występujący w hamulcu zasadniczym, korzystającym z hamulców bębnowych. Szczęki hamulcowe są również powszechnie stosowane w hamulcu postojowym.

Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 88720 to produkt o numerze SAM88720. Średnica szczęk hamulcowych wynosi 183 mm. Szerokość elementu to 31 mm.

Opis producenta:
Marka SAMKO została utworzona w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w produkcji elementów zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozwinęła fabrykę do ponad 200 maszyn, co pozwoliło na ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje produkty do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wdrażanie nowoczesnych rozwiązań.