Powiadom mnie o dostępności

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zamknij

Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 88770

Indeks: 88770
  • Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 88770
  • Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 88770

Produkt niedostępny

Szukaj podobnych

lub
Sprawdź VIN i zamów u eksperta
Chętnie pomogę (Pon-pt.: 9-17, Sob. 9-13)
12 268 31 51
Czat online

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Jesteśmy zaufanym sklepem
99% klientów poleca
deler.pl na ceneo.pl
1 000+ zaufanych opinii
na ceneo.pl
Ponad milion
oryginalnych części
Parametry techniczne
Numer artykułu:
SAM88770
EAN:
8032532063750
System hamulcowy
AP LOCKHEED
średnica [mm]
203.2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2
z dźwignią hamulca pomocniczego
Szerokość [mm]
38

Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 88770 - opis produktu:

Szczęki hamulcowe są elementem hamulców bębnowych. Wchodzą w skład układu hamulcowego niektórych modeli samochodów. To rozwiązanie jest stosowane przede wszystkim w starszych pojazdach. Podczas hamowania szczęki hamulcowe rozpierają się, naciskając powierzchnią cierną na wewnętrzne ściany bębna. Tarcie powstające pomiędzy szczękami oraz bębnami przekłada się na obniżanie prędkości, a w konsekwencji zatrzymanie pojazdu. Szczęki hamulcowe to nie tylko element występujący w hamulcu zasadniczym, wykorzystującym hamulce bębnowe. Szczęki hamulcowe są również powszechnie stosowane w hamulcu postojowym.

Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 88770 to produkt o numerze SAM88770. Średnica szczęk hamulcowych wynosi 203.2 mm. Szerokość elementu to 38 mm. Zestaw szczęk hamulcowych SAMKO 88770 współpracują z systemem hamulcowym opracowanym przez markę AP LOCKHEED, mającym zastosowanie w wybranych modelach samochodów.

Opis producenta:
Marka SAMKO powstała w 1992 roku we Włoszech. Specjalizuje się w wytwarzaniu elementów zamiennych układu hamulcowego. W swojej 30-letniej historii firma rozwinęła zakład produkcyjny do ponad 200 maszyn, co umożliwiło ekspansję na cały świat. Obecnie SAMKO dostarcza swoje produkty do ponad 76 krajów, nieustannie poszerzając swoją ofertę produktową. Celem rozwoju firmy jest podnoszenie jakości produktów oraz wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań.