5 produktów
Wybierz auto
MCA43175
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
86,74
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
86,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC58137
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, z przodu po prawej
123,62
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
123,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2312077
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, z tyłu po prawej
117,78
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
117,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2312113
Strona zabudowy: Z obu stron, z przodu
114,43
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
114,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEZCPE045
58,82
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
58,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczniki drzwi do samochodu PEUGEOT 3008 I to niewielkie elementy, które mogą na przykład chronić lakier przed uszkodzeniem podczas otwierania auta przy innych pojazdach lub różnych obiektach. Ich zadanie skupia się na zmniejszeniu rozchylenia drzwi, a niekiedy także na całkowitym zablokowaniu i uniemożliwieniu wyjścia z auta. Tego typu komponenty są określane również jako przepustnice zamykające czy hamulce drzwiowe.
Ograniczniki drzwi w samochodzie PEUGEOT 3008 I pełnią funkcję zawiasów. Z ich użyciem można znacznie zwiększyć bezpieczeństwo podczas wsiadania lub wysiadania z samochodu. Dzięki temu drzwi nie zmienią nagle swojej pozycji, np. na skutek mocnego podmuchu wiatru. Tego typu komponenty pozwalają uniknąć wielu sytuacji, które mogłyby doprowadzić do różnych usterek w karoserii auta. Mowa nie tylko o uszkodzeniach lakieru, lecz także o wgnieceniu drzwi swojego lub sąsiedniego pojazdu, co wiązałoby się z wysokimi kosztami. W razie uszkodzenia ograniczników warto zatem jak najszybciej zamontować nowe części.
Ograniczniki drzwi w samochodzie PEUGEOT 3008 I powinny być trwałe i niezawodne, jednak aby mogły służyć przez długi czas, należy zadbać o odpowiednie smarowanie. Jego brak szybko daje o sobie znać przez charakterystyczne skrzypienie. Smarowanie mechanizmu przesuwno-obrotowego warto rozpocząć od nałożenia preparatu penetrującego, który usuwa tłuste zabrudzenia. W następnej kolejności należy wyczyścić wszystkie części – po tych czynnościach można zaaplikować nowy smar.