6 produktów
Wybierz auto
NTYEZCPE011
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, z przodu po prawej
59,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
59,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYEZCPE044
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
52,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
52,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC70157
Strona zabudowy: Z tyłu z lewej, z tyłu po prawej
122,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
122,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AIC70154
Strona zabudowy: Z przodu z lewej, z przodu po prawej
116,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
116,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV16SKV919
61,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP724008
62,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczniki drzwi do samochodu PEUGEOT 308 I to niewielkie elementy, które mogą na przykład chronić lakier przed uszkodzeniem podczas otwierania auta przy innych pojazdach lub różnych obiektach. Ich zadanie skupia się na zmniejszeniu rozchylenia drzwi, a niekiedy także na całkowitym zablokowaniu i uniemożliwieniu wyjścia z auta. Tego typu komponenty są określane również jako przepustnice zamykające czy hamulce drzwiowe.
Ograniczniki drzwi w samochodzie PEUGEOT 308 I pełnią funkcję zawiasów. Z ich użyciem można znacznie zwiększyć bezpieczeństwo podczas wsiadania lub wysiadania z samochodu. Dzięki temu drzwi nie zmienią nagle swojej pozycji, np. na skutek mocnego podmuchu wiatru. Tego typu komponenty pozwalają uniknąć wielu sytuacji, które mogłyby doprowadzić do różnych usterek w karoserii auta. Mowa nie tylko o uszkodzeniach lakieru, lecz także o wgnieceniu drzwi swojego lub sąsiedniego pojazdu, co wiązałoby się z wysokimi kosztami. W razie uszkodzenia ograniczników warto zatem jak najszybciej zamontować nowe części.
Ograniczniki drzwi w samochodzie PEUGEOT 308 I powinny być trwałe i niezawodne, jednak aby mogły służyć przez długi czas, należy zadbać o odpowiednie smarowanie. Jego brak szybko daje o sobie znać przez charakterystyczne skrzypienie. Smarowanie mechanizmu przesuwno-obrotowego warto rozpocząć od nałożenia preparatu penetrującego, który usuwa tłuste zabrudzenia. W następnej kolejności należy wyczyścić wszystkie części – po tych czynnościach można zaaplikować nowy smar.