Powiadom mnie o dostępności

Ograniczniki drzwi samochodowych do RENAULT MASTER III

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa, Oś tylna strona prawa
109,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
64,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach
49,04 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do RENAULT

Ogranicznik drzwi w samochodzie RENAULT MASTER III

Ograniczniki drzwi do samochodu RENAULT MASTER III to niewielkie elementy, które mogą na przykład chronić lakier przed uszkodzeniem podczas otwierania auta przy innych pojazdach lub różnych obiektach. Ich zadanie skupia się na zmniejszeniu rozchylenia drzwi, a niekiedy także na całkowitym zablokowaniu i uniemożliwieniu wyjścia z auta. Tego typu komponenty są określane również jako przepustnice zamykające czy hamulce drzwiowe.

Ograniczniki do drzwi samochodowych w aucie RENAULT MASTER III – przydatny element wyposażenia

Ograniczniki drzwi w samochodzie RENAULT MASTER III pełnią funkcję zawiasów. Z ich użyciem można znacznie zwiększyć bezpieczeństwo podczas wsiadania lub wysiadania z samochodu. Dzięki temu drzwi nie zmienią nagle swojej pozycji, np. na skutek mocnego podmuchu wiatru. Tego typu komponenty pozwalają uniknąć wielu sytuacji, które mogłyby doprowadzić do różnych usterek w karoserii auta. Mowa nie tylko o uszkodzeniach lakieru, lecz także o wgnieceniu drzwi swojego lub sąsiedniego pojazdu, co wiązałoby się z wysokimi kosztami. W razie uszkodzenia ograniczników warto zatem jak najszybciej zamontować nowe części.

Skrzypiące ograniczniki drzwi w samochodzie RENAULT MASTER III – jak je nasmarować?

Ograniczniki drzwi w samochodzie RENAULT MASTER III powinny być trwałe i niezawodne, jednak aby mogły służyć przez długi czas, należy zadbać o odpowiednie smarowanie. Jego brak szybko daje o sobie znać przez charakterystyczne skrzypienie. Smarowanie mechanizmu przesuwno-obrotowego warto rozpocząć od nałożenia preparatu penetrującego, który usuwa tłuste zabrudzenia. W następnej kolejności należy wyczyścić wszystkie części – po tych czynnościach można zaaplikować nowy smar.