Powiadom mnie o dostępności

Filtry skrzyni biegów do HONDA CR-V IV

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Rodzaj skrzyni biegów: skrzynia automat. bezstopniowa (CVT), Rodzaj filtra: Wkład filtra
29,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rodzaj filtra: Wkład filtra
66,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: wewnątrz, Wysokość [mm]: 52, Ciężar [kg]: 0.035, średnica zewnętrzna [mm]: 4...
77,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: wewnątrz, Wysokość [mm]: 52, Ciężar [kg]: 0.035, średnica zewnętrzna [mm]: 4...
81,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do HONDA

HONDA CR-V IV – filtr do skrzyni automatycznej

Filtr do skrzyni automatycznej to bardzo istotna część montowana w skrzyni biegów auta HONDA CR-V IV wyposażonego w przekładnię automatyczną. Zadaniem filtra jest zatrzymanie opiłków z oraz innych zanieczyszczeń, aby te nie przedostawały się bezpośrednio do oleju skrzyni biegów. Filtr odpowiada również odseparowanie wody od oleju.

Jak często wymienia się filtr do skrzyni automatycznej w samochodzie HONDA CR-V IV?

Filtr do skrzyni automatycznej należy wymieniać co 60–70 tys. km. Ponadto uznaje się, że powinno się zakupić i zamontować nowy filtr wraz z wymianą oleju w skrzyni. W starszych samochodach ten okres może być znacznie krótszy, przez co wymiana filtra powinna następować co ok. 30 tys. przejechanych kilometrów.

HONDA CR-V IV – skutki zużycia filtra skrzyni automatycznej

Co istotne, filtr do skrzyni automatycznej sam w sobie nie daje szczególnych sygnałów o zużyciu. Może on jednak wpływać na stan oleju w skrzyni czy też jej ogólne funkcjonowanie. Należy zwrócić uwagę przede wszystkim na pracę skrzyni, jak również na hałasy dochodzące z okolicy skrzyni biegów. Istotne również będą komunikaty ostrzegawcze, które pojawiają się na desce rozdzielczej w nowych samochodach. Po zauważeniu tych objawów warto sprawdzić stan filtra i oleju.