Powiadom mnie o dostępności

Filtry skrzyni biegów do SUBARU FORESTER III

6 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Typ skrzyni biegów: F5AH1, Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 5-biegowa, Materiał: ...
53,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 231, Szerokość [mm]: 137, Wysokość [mm]: 35, Ciężar [kg]: 0.157, Ilość: 1, ...
129,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.059, Zdjęcie producenta: 1
64,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Typ skrzyni biegów: F5AH1, Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna 5-biegowa
103,42 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Typ skrzyni biegów: F5AH1, Rodzaj skrzyni biegów: przekładnia mechaniczna 5-biegowa
88,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.059, Zdjęcie producenta: 1
70,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUBARU

SUBARU FORESTER III – filtr do skrzyni automatycznej

Filtr do skrzyni automatycznej to bardzo istotna część montowana w skrzyni biegów auta SUBARU FORESTER III wyposażonego w przekładnię automatyczną. Zadaniem filtra jest zatrzymanie opiłków z oraz innych zanieczyszczeń, aby te nie przedostawały się bezpośrednio do oleju skrzyni biegów. Filtr odpowiada również odseparowanie wody od oleju.

Jak często wymienia się filtr do skrzyni automatycznej w samochodzie SUBARU FORESTER III?

Filtr do skrzyni automatycznej należy wymieniać co 60–70 tys. km. Ponadto uznaje się, że powinno się zakupić i zamontować nowy filtr wraz z wymianą oleju w skrzyni. W starszych samochodach ten okres może być znacznie krótszy, przez co wymiana filtra powinna następować co ok. 30 tys. przejechanych kilometrów.

SUBARU FORESTER III – skutki zużycia filtra skrzyni automatycznej

Co istotne, filtr do skrzyni automatycznej sam w sobie nie daje szczególnych sygnałów o zużyciu. Może on jednak wpływać na stan oleju w skrzyni czy też jej ogólne funkcjonowanie. Należy zwrócić uwagę przede wszystkim na pracę skrzyni, jak również na hałasy dochodzące z okolicy skrzyni biegów. Istotne również będą komunikaty ostrzegawcze, które pojawiają się na desce rozdzielczej w nowych samochodach. Po zauważeniu tych objawów warto sprawdzić stan filtra i oleju.